Tickety V-Tuning - Regulamin aplikacji

Regulamin aplikacji internetowej
do obsługi plików on-line
Panel V-Tuning

 

§ 1. Postanowienia wstępne

  1. Aplikacja internetowa do obsługi plików on-line Panel V-Tuning, dostępna pod adresem internetowym https://panel.v-tuning.pl, prowadzona jest przez pana Adama Majcherczyka, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą V-Tuning Adam Majcherczyk, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8161128146, REGON 691696897.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z Aplikacji i określa zasady korzystania z Aplikacji oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Aplikacji.

 

§ 2. Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Aplikacji, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą V-Tuning Adam Majcherczyk, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8161128146, REGON 691696897.
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Aplikacji.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Aplikacji.
  5. Aplikacja – witryna internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://panel.v-tuning.pl.
  6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Aplikacji), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin - niniejszy regulamin Aplikacji.
  8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza tworzenia nowego ticketu i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Usługi lub Usług ze Sprzedawcą.
  9. Konto - konto Klienta w Aplikacji, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w formie ticketów w Aplikacji.
  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Aplikacji, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Aplikacji umożliwiający złożenie Zamówienia w formie ticketu, w szczególności poprzez zdefiniowanie wymagań oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
  12. Usługa - dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Kredyt – wewnętrzna jednostka płatnicza w Aplikacji, która jest odpowiednikiem polskich złotych.
  14. Saldo – ilość zgromadzonych na Koncie Kredytów, których zakup możliwy jest przez wykonanie płatności on-line w Aplikacji lub wykonanie przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  15. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Aplikacji internetowej. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech usługi - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

§ 3. Kontakt ze Sprzedawcą

  1. Adres Sprzedawcy: V-Tuning Adam Majcherczyk, ul. Burmistrzów Zawilskich 37, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, Polska
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@v-tuning.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48172427025, +48604913772
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 26 9187 0001 3001 0007 6861 0001
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni: od poniedziałku do piątku, w godzinach: od 8:00 do 16:00.

 

§ 4. Wymagania techniczne

Do korzystania z Aplikacji, w tym przeglądania dostępnych wariantów Usług Aplikacji oraz składania zamówień na Usługi, dla Klienta niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu:
    1. Microsoft Internet Explorer (w wersji 10 lub nowszej),
    2. Microsoft Edge,
    3. Google Chrome (w wersji 23 lub nowszej),
    4. Google Chrome Mobile (w wersji 39 lub nowszej),
    5. Opera (w wersji 12 lub nowszej),
    6. Opera Mini (w wersji 9 lub nowszej)
    7. Mozilla Firefox (w wersji 16 lub nowszej),
    8. Safari (w wersji 8 lub nowszej),
    9. Innej przeglądarki internetowej będącej ekwiwalentem jednej z powyższych lub działającej w zgodzie z silnikiem renderującym tożsamym z jednej z powyższych przeglądarek internetowych.
  2. prawidłowe, prawdziwe i aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. prawidłowy, prawdziwy i aktywny numer telefonu komórkowego,
  4. włączona obsługa plików cookies (ciasteczek).

 

§ 5. Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Aplikacji, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Aplikacji internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie wariantów Usług Aplikacji opatrzonej cennikiem wymaga założenia Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Usługi znajdujące się w ofercie Aplikacji możliwe jest albo tylko po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6.
  3. Ceny podane w Aplikacji są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Ceny podane w Aplikacji są orientacyjne i zwykle stanowią najniższą kwotę do zapłaty przez Klienta za wybraną Usługę.
  5. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta wpływa określenie przez Klienta szczegółów Zamówienia oraz weryfikacja szczegółów Zamówienia przez Sprzedawcę. O ostatecznej kwocie do zapłaty Klient jest informowany na stronach Aplikacji w szczegółach Zamówienia.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, będzie podana w Aplikacji w komentarzu do Zamówienia.

 

§ 6. Zakładanie Konta w Aplikacji

  1. Aby założyć Konto w Aplikacji, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. Nazwa wyświetlana / Firma – nazwa, która będzie nazwą reprezentacyjną klienta w Aplikacji, dzięki której Sprzedawca będzie mógł łatwo zidentyfikować Klienta,
    2. Telefon – numer telefonu Klienta, który będzie używany do powiadomień SMS z informacjami o zmianie statusu Zamówienia, istotnymi zmianami w Aplikacji lub będzie używany w celu kontaktu telefonicznego Sprzedającego z Klientem,
    3. E-mail – adres e-mail Klienta, który będzie używany do powiadomień poczty elektronicznej z informacjami o zmianie statusu Zamówienia, istotnymi zmianami w Aplikacji lub będzie używany w celu kontaktu elektronicznego Sprzedającego z Klientem,
    4. Pełna nazwa firmy lub serwisu – pełna nazwa firmy Klienta lub, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, imię i nazwisko Klienta,
    5. Adres siedziby – ulica lub miejscowość, numer domu i/lub numer lokalu siedziby Klienta lub adresu zamieszkania Klienta,
    6. Miejscowość – miejscowość siedziby firmy Klienta lub miejscowość adresu zamieszkania Klienta,
    7. Kod pocztowy – kod pocztowy siedziby firmy Klienta lub kod pocztowy miejsca zamieszkania Klienta,
    8. Województwo – województwo siedziby firmy Klienta lub województwo zamieszkania Klienta.
  2. Założenie Konta w Aplikacji jest darmowe.
  3. Aby zalogować się na swoje konto, muszą zostać spełnione następujące przesłanki:
    1. Klient zobligowany jest do aktywacji swojego konto za pomocą linku aktywacyjnego, który jest wysyłany na adres e-mail podany podczas zakładania Konta; podczas aktywacji Klient będzie zobligowany utworzyć hasło potrzebne do zalogowania się na swoje Konto w Aplikacji,
    2. Sprzedawca dobrowolnie, po poprawnej weryfikacji Klienta, akceptuje konto Klienta w Aplikacji.

Weryfikacja Konta Klienta przez Sprzedawcę może odbywać się przez bezpośredni kontakt z Klientem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie, korzystając z danych wypełnionych podczas zakładania Konta.

  1. Logowanie się na Konto Klienta w Aplikacji odbywa się poprzez podanie adresu e-mail podanego w formularzu rejestracji oraz hasła ustanowionego podczas aktywacji Konta Klienta.
  2. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

 

§ 7. Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Aplikacji;
  2. wybrać Usługę będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie uzupełnić formularz składania Zamówienia zgodnie ze swoimi oczekiwaniami;
  3. kliknąć przycisk „Utwórz ticket”,
  4. zasilić swoje Saldo odpowiednią ilością Kredytów; ilość Kredytów na Saldzie musi być większa lub równa sumie wartości wszystkich Zamówień złożonych przez Klienta.

 

§ 8. Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod odbioru zamówionej Usługi:
    1. Pobranie pliku wynikowego Usługi dostępne w szczegółowym widoku Zamówienia,
    2. Przesłanie pliku drogą elektroniczną z adresu e-mail Sprzedawcy na adres e-mail Klienta,
    3. Przesłanie pliku drogą elektroniczną za pomocą aplikacji oferujących transfer plików pomiędzy użytkownikami,
    4. Odbiór osobisty dostępny pod adresem kontaktowym Sprzedawcy.
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    1. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
    2. Płatności elektroniczne wspierane przez system płatności on-line Przelewy24,
    3. Płatności elektroniczne wspierane przez system płatności on-line PayPal.
  3. Klient zostaje obciążony kosztami prowizji wynikających z korzystania z płatności on-line.
  4. Domyślną metodą dostawy pozostaje: Pobranie pliku wynikowego Usługi dostępne w szczegółowym widoku Zamówienia.
  5. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności Strony uzgadniają w Szczegółach zamówienia.

 

§ 9. Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu oraz zasilenia swojego Salda ilością Kredytów wystarczających na wykonanie przedmiotu Usługi.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz, gdy Saldo Klienta zawiera wystarczającą ilość Kredytów na jego wykonanie, przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co informacje o potwierdzeniu złożenia Zamówienia. Z chwilą, gdy po złożeniu Zamówienia Klient zasili swoje Saldo ilością Kredytów pozwalających na realizację zamówienia, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Usługa będzie gotowa do odbioru (pobrania) przez Klienta w terminie wskazanym w szczegółach zamówienia, biorąc pod uwagę godziny pracy Sprzedawcy. O gotowości Usługi do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta oraz poprzez przesłanie wiadomości SMS na numer telefonu komórkowego Klienta.
  4. Dostawa Usługi do Klienta w formie elektronicznej jest bezpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży w szczegółach Zamówienia stanowi inaczej.
  5. Odbiór osobisty Usługi przez Klienta jest bezpłatny.

 

§ 10. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Skutki odstąpienia od Umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty wycofania Usługi, także ewentualne koszty zwrotu Usługi jeśli ze względu na swój charakter Usługa  ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
    8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    10. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

 

§ 11. Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są Usługi wykonywane przez Sprzedającego na indywidualne Zamówienie Klienta.
  2. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad i spełniającą założenia Zamówienia Klienta.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy, lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie Aplikacji ze szczegółami Zamówienia.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady oraz okoliczności jej wystąpienia oraz żądanie Klienta w związku z występującą wadą. W przypadku składania reklamacji drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej lub drogą pisemną wymaga się od Klienta dodania daty wystąpienia okoliczności oraz danych Klienta składającego reklamację.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. W przypadku, gdy na Usługę została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte w szczegółach Zamówienia Usługi w Aplikacji. Sprzedawca dołączy również dokument gwarancyjny do sprzedawanej Usługi.

 

§ 12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§ 13. Dane osobowe w Aplikacji internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Aplikacji internetowej jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Aplikacji internetowej zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Aplikacji internetowej mogą być:
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Aplikacji internetowej ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Aplikacji internetowej.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy, jak również brakiem możliwości rejestracji Klienta. W przypadku podania nieprawdziwych danych, Sprzedawca ma prawo do odmowy akceptacji Konta Klienta oraz usunięcia Konta Klienta z systemu.

 

§ 14. Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmianie struktury Aplikacji, zmiany warunków składania i realizacji Zamówienia, zmian asortymentu, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.